PODRŠKA i POMOĆ PRI PORUČIVANJU

  
Koraci pri online kupovini:

 

  1. odabir atikla klikom na dugme „DODAJ U KORPU" nakon čega dobijate uvid u sadržaj vaše korpe (kupovine) sa iznosom Vašeg računa
  2. nakon odabira artikla moguće je kupovinu nastaviti klikom na dugme NASTAVITE KUPOVINU ili završiti kupovinu klikom na dugme NARUČITE
  3. Klikom na dugme NARUČITE prikazaće Vam se završni korak gde je potrebno da  unesete Vaše podatke:e-mail adresa, ime i prezime primaoca, adresa primaoca sa poštanskim brojem i broj mobilnog telefona primaoca. Takođe postoji mogućnost informisanja prodavca o posebnim dodatnim zahtevima u vezi sa porudžbinom u polju KOMENTARI.
  1. Nakon provere da li su sva neophodna polja popunjena tačnim podacima kupac potvrđuje kupovinu klikom na polje POŠALJITE PORUDŽBINU
  2. Klikom na polje POŠALJITE PORUDŽBINU kupac prima meil kojim se obaveštava da je njegova porudžbina na čekanju tj. obradi.
  3. Ukoliko poručene artikle imamo na stanju informisaćemo vas u najkraćem mogućem roku, putem e-maila o datumu slanja pošiljke i o planiranom vremenu isporuke. Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal (ukoliko više nije raspoloživ ili je u pitanju artikal sa nedostatkom – roba sa greškom) 
    primićete e-mail u kome Vas obaveštavamo da smo prinuđeni da Vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.


Za bilo kakva pitanja u vezi sa proizvodima i sa isporukom, potrebno je da kontaktirate našu službu na e-mail: info@sveodkoze.rs ili na tel. 060.021.027.6 (065 367 147 za kupce iz BiH.)

 

Nastojimo da stanje modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ. U ovom slučaju prodavac će kontaktirati kupca i obavestiti ga da je artikal nedostupan i ponudiće mu drugi artikal sličnih karakteristika.


U slučaju da nakon izvršene porudžbine bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, trgovac će nastojati da potrošača u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku porudžbine.
U tom slučaju potrošač ima pravo da poručeni model plati prema maloprodajnoj ceni koja je važila za poručeni model u trenutku porudžbine, ili pak da odustane od porudžbine.


POŠTARINA CENA I USLOVI ISPORUKE:


Artikal poručen putem interneta se plaća po ceni na sajtu. Isporuka je besplatna.

PORUČIVANJE TELEFONOM


Ukoliko želite da kupite neki od naših artikala možete takođe poručiti i telefona na broj 060.021.027.6 ili na 065 367 147 za kupce iz BiH. Radno vreme je svakog dana i subotom i nedeljom od 08:00 - 21:00h.


NAČIN PLAĆANJA


Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su tri načina plaćanja:

  1. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa porudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku.
  2. Plaćanje na tekući račun pre slanja robe. U ovom slučaju kupac mora kontaktirati prodavca radi dobijanja instrukcije za uplatu. 
  3. Plaćanje platnom karticom pre slanja artikla.


    ISPORUKA 


Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirske službe u roku od 1 do 2 radna dana od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu ili u dogovoru sa kupcem. Ukoliko se radi o ispruci na teritoriji CG i BiH rok isporuke je do 7 radnih dana.

Kuriri firme koja vrši dostavu robe za nas, pošiljke donose na adresu za isporuku u vremenskom periodu od  8 do 16 h radnim danima I subotom do 15 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir će uručenje pošljke pokušati u dva navrata. Uobičajena praksa ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, je da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni u ugovorenom terminu ne pronađe na adresi, pošiljka će nama biti vraćena, i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od porudžbine, te da ste ugovor raskinuli. Svakako ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog neuručenja, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju.
 

POVRAĆAJ – ODUSTANAK I ZAMENA


Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da vam Vam ne odgovara ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine, rok za odustanak je 14 dana od dana preuzimanja artikla.
U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite za drugi ili da Vam bude vraćen novac. 

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda poručena roba ne sme biti upotrebljavana tj. korištena i mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priloženi račun i popunjen obrazac za odustanak koji ste dobili prilikom kupovine, a koji možete preuzeti ovde.
U slučaju odustanka od kupovine Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe kao i troškove poštarine u slučaju zamene.

Ukoliko ste se odlučili da izvršite zamenu ili da odustanete od kupovine, potrebno je da nas obavestite pozivom na broj 0600210276 ili nam pošaljite email na adresu info@sveodkoze.rs  kako bi dobili potrebne instrukcije vezano za zamenu ili povrat sredstava. 


Kupljeni proizvod zajedno sa potrebnom dokumentacijom možete poslati putem kurirske službe koju sami odaberete (o trošku pošiljaoca i bez otkupa), na adresu Get Urban doo Zrinjskog i Frankopana 1B/25, 24000 Subotica.

Nakon preuzimanja vraćenog artikla, u roku od 14 dana od dana prijema vraćenog artikla biće Vam poslat drugi artikal u zamenu ili vraćen novac na tekući račun. Povrat novca kupcu koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 14 dana od dana prijema povrata pošiljke.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedene načine i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Uvek nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke ustanovite da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovete telefonom na broj 0600210276, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu info@sveodkoze.rs i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. U ovom slučaju svakako mi (Get Urban doo Subotica) snosi troškove slanja robe.

 

 

REKLAMACIJA

 

Rok za otklanjanje nesaobraznosti proizvoda je 2 godine i računa se od dana dostave porudžbine. O ishodu reklamacije odlučuje prodavac. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a rok za realizaciju reklamacije dodatnih 14 dana. Za sva pitanja primenjuju se odredbe važećeg Zakona o zaštiti potrošača.

  maestro   mastercard   Visa dina